Where the wheels of poetry and prose spin ...

Thursday, March 16, 2017

"Designed to Love You" Translated into Hebrew - מתוכנן אוהב אותך

מתוכנן אוהב אותך

אני אוהב אותך תוכנן כדי
בגידה, אבל הגיע עם הנשימה הראשונה שלי
אני מחויב בגידה על בקנה מידה קוסמי
, כי אני חייב להיות שם עד מוות

אני אוהב אותך תוכנן כדי
חימר מעוטרות שממנו אני עומד
אבל אני הרס את יצירת המופת
של גן עדן הייתה ונשארה שדה-חורבות

אני תוכנן אוהב אתכם אז
אני עובד כדי לקבל את בע
אז אני זהב מגולפות לתוך עגל
ובישראל יתפאר בכל העבודה שלי

הייתי מתוכנן אוהב אותך
אבל יצאתי ברצונך לזנות
 התפלשות עם הישבים בקברים ובנצורים ילינו האכלים
עד הייתי בעיקשות תער

הייתי מתוכנן אוהב אותך
אבל אני ירק להשמיץ את פנים
כתות את הציפורניים לתוך את הידיים
מהמימד שאימצו שלך

אני אוהב אותך תוכנן
אף והוביל אותי אל מי
אני ולאחר מכן את הסירה
אני הכחיש לך מעל מ מ

תעלומה מלכתחילה
הייתי עיוור הנצחית שלך להציג
אבל בגלל שאתה אוהב אותי בפעם הראשונה
אני אוהב אותך תוכנן מחדש כדי

~

#john316 #1john419


(NOTE: An online translator was used for the above translation. 
If there are any grammatical errors, I am receptive to your comments 
and will endeavor to make any needed corrections. Thank you.)

No comments: